2008年10月28日

宅女TAG小猫!

谢了。宅女大姐!

1.What's your ambition?

我还不知道。。。想了好久想到头都要破。。。还是想不出来。。。可是我真的好想静下心来,听听自己心里的声音!不如你们给点意见吧!

2.Who is more important to you?Friends or Boy/Girlfriend?

朋友吧!我又没有男朋友!

3. What kind of pictures do you like to take ?

大自然啊!因为是上帝创造的艺术品!没有比这个更美的了!

4.Do you think you have enough confidence?

没有瓜!不过我和宅女一样是演技派的!

5.How many babies you want?

如果要生,就一男一女!配成好!

6.Do you believe in seeing a rainbow after the rain?

当然!我是理科班的,好不好?这是自然现象!

7.What is your goal for this year?

今年过得很糟糕!没有什么目标!我想应该是终年考试总平均考获八十分!

8.Do you believe in eternity love?

我相信啊!不过数量是少之由少!

9.Are you slacking now?

算吧!

10.What feeling do you love the most?

兴奋!

11.What do you usually have for your late night snack?

没有吃夜宵的习惯!可是还是胖!

12.If there's anything you want to tell the ppl you hate?

拜托不要这样,好吗?

13.Do you cherish every single friendship of yours?

当然!绝对!我不是衰人!

14.What does 'flying' means to you?

成功!当你飞翔在高高的空中时。每个人都可以看见你的美丽,看见你是因为努力而获得你想要的成果!

15.What do you crave for the most currently?

High School Musical 3

16.Describe the person who tagged you in 5 words :





认真

慷慨

五迷

17.What have you done to yourself make yourself happy?

在厕所开演唱会!

18.What will you become in another 10 years to come?

一个有自信有成就的女人

19.Which place used to be your favourite destination but now you hate the most?

小学吧!

20.How many years have you been blogging?

一年!小女子初来报到,请多多指教!

2 則留言:

sing 提到...

哈哈!原来你习惯在厕所开演唱会,我是惯了在车里开演唱会...当然是要没有乘客的时候啦~ :p

singing maniac 提到...

厕所空。。。有回音,比较爽!没有人在家的时候也会在楼梯!