2008年11月4日

又来!?我接招!

1. What date is it?

十一月四号!(为什么要问这个问题啊?)

2. What time did you wake up?

上学的日子就六点起床,假日就不一定了!最迟十二点吧!我应该有嗜睡症。。。

3. Did you go somewhere yesterday?

昨天去了学校还有ECONSAVE!

4. What did you do there?

到学校当然是上课加讲废话!去ECONSAVE买DVD然后吃午餐罗!

5. Are you mature or immature?

思想有点成熟吧!(这是别人告诉我的!)行为蛮幼稚的!

6. What do you call your mom n dad?

阿爸和妈咪罗!

7. Are you an only child?

不是!

8. Where do you go shopping?

IPOH PARADE , JUSCO还有我家附近的服装店!

9. Do you like school?

有时候喜欢,有时候不喜欢!要看心情耶。。。

10. Do you like books?

喜欢不过当然不包括学校课本!

11. Do you want to get married?

目前不想,以后不知道。。。

12. With whom?

当然是和爱我的人而且我也爱他!

13. Are you spoiled?

小时候是,现在应该不是了!不过我父母不算太严厉!

14. What's the most flattering compliment you ever get?

我认为是我之前的学业成绩吧!

15. Only girl/boy in the family?

不是!我有一个弟弟一个妹妹!

16. if you were to marry a celebrity, who would it be?

炎亚纶!!!

17. Would you like to meet Josh Hartnett?

不想!

18. Where do you think your best friend is?

在我的生活圈圈里!我又讲废话了!

19. When was the last time you talked to your best friend?

我失忆!我忘了!

20. You think he/she needs you now?

不需要!

21. What do you want for your birthday?

Pendrive

22. if you were to buy a car, which car would it be?

可以是重型机车吗?可是我老爸不让我学!

23. A duet with heart evangelista?

(不懂你问什么哦。。。跳过!)

24. Do you wear makeup?

没有!没钱买,就算有钱买,我也懒惰化妆!

25. What lip balm do you use?

Natio

26. Would you get a tattoo?

不会!虽然看人家刺蛮美的,可是不符合我的形象!

27. Belly pierce?

更加不可能!简直破坏我淑女的形象!而且我酱懵喳喳,要脱裤子的时候,不小心扯脱怎么办?

28. How many kids do you want?

一男一女!

29. Do you have any homework?

有!

30. Any song that you're listening to?

Can I have this dance ( 不是我在吹牛!超好听的啦!本人极力推荐,赶快去听!)

31. Do you believe in spells?

应该有这么一回事!可是我绝对不会和这种事情有任何关系!

32. Where do you want to go now?

自己的世界!

p/s: 说真的,这些问题好奇怪哦!

沒有留言: